Menu

Ένα από τα πρόσωπα των ημερών είναι ο νέος σύμβουλος του Αλέξη Τσίπρα, Νίκος Καρανίκας. Το βιογραφικό του, αλλά και ο ενεργός του ρόλος....
στα social media με χαρακτηριστικό παράδειγμα την απόλυτη αποθέωση της Ελένης Μενεγάκη προκάλεσαν χαμό από σχόλια. Ο ίδιος, σε συνέντευξη που έδωσε στο πρώτο θέμα, δήλωσε για την παρουσιάστρια: «Σαφώς μου αρέσει η Ελένη Μενεγάκη. Αν η λαϊκή μου καταγωγή και η αισθητική θίγει κάποιους, εμένα δεν με θίγει. Προφανώς πήραν υπόψη και τη λαϊκή μου καταγωγή, πέραν της πολιτικής μου μόρφωσης, για να με βάλουν σε μια θέση που είναι πολιτική. Δεν θίγομαι από τίποτα από αυτά που λένε. Αλλά να ξέρετε ότι δεν τα λένε όλα. Δεν έκαναν κάποια έρευνα».

Οι Ράδιο Αρβύλα, όπως ήταν αναμενόμενο, εντόπισαν μία από τις τηλεφωνικές επικοινωνίες του κ. Καρανίκα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και την παρουσίασαν σε ένα ξεκαρδιστικό βίντεο. Χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο του Αντώνη Κανάκη που ακολούθησε: «Επειδή πραγματικά νιώθουμε ότι προσβάλουμε την Ελένη Μενεγάκη, θα πρέπει να πούμε ότι η σχέση του με την Ελένη Μενεγάκη ήταν μακράν το πιο σοβαρό ποιοτικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου ανθρώπου».


Δημοσίευση σχολίου

 
Top